პროექტის შეფასება

პროექტის შუალედური და საბოლოო შეფასება:

პროექტის მონიტორინგი/შეფასება
ვის მიერ
როდის
რა შეფასდა და რა კრიტერიუმებით
პირველი შუალედური მონიტორინგი
მოსწავლეები: ნ. კურტანიძე, ა. მეტრეველი, ც. კვიჟინაძე, ლ. გაჩეჩილაძე;
პედაგოგები: ლ. ქავთარაძე, მ. ჩხაიძე-აბაიშვილი
2 აპრილი
·         გაანალიზდა გაზომვითი სამუშაოების შესრულებითა და შესაბამისი ცხრილების შევსების გზით მოპოვებული ინფორმაცია ჯერ ცალკეულ ჯგუფებში, ხოლო შემდეგ ერთობლივად.
·        ინფორმაციის დამუშავების, ანალიზის და გაზიარების უნარი.
·         დადგენილია ორი  ობიექტი, რომელიც ყველაზე ახლოსაა სკოლასთან. ჯგუფები ინაწილებენ სამუშაოს.
მეორე შუალედური მონიტორინგი
მოსწავლეები:
ს. ჭანტურიძე, ა. უგუავა
პედაგოგები: ლ. ქავთარაძე, მ. ჩხაიძე-აბაიშვილი
9 აპრილი
·      შესწავლილ იქნა  და დადგინდა შერჩეული ობიექტებში, მაგ: საცურაო აუზის(დიდი და მცირე) ტევადობა - ლიტრებში;

·         შესწავლილ იქნა და დადგინდა სამშენებლო ობიექტზე რა ზომის და რა ტიპის მასალებს იყენებენ (მაგ: ბლოკის) და სახლის ასაშენებელად საჭირო ბლოკების რაოდენობა;

მესამე შუალედური მონიტორინგი
მოსწავლე:
მ. ნაჭყებია, ა. კურტანიძე
პედაგოგები: ლ. ქავთარაძე, მ. ჩხაიძე-აბაიშვილი
16 აპრილი
·        მოსწავლეებმა შეისწავლეს  მართკუთხა პარალელეპიპედის მოცულობის გამოთვლის სხვადასხვა მეთოდები. დაადგინეს მისი თვისებები. განაზოგადეს ცოდნა მათემატიკური კუთხით.
·         ჩაატარეს ექსპერიმენტი და შექმნეს აუზისა და სახლის მოდელები, დაინტერესებულ პირებსაც კი გაუწიეს კომპეტენტური კონსულტაცია;
საბოლოო შეფასება
მოსწავლეები: ნინო კ, საბა ჭ; ლუკა ბ.
პედაგოგები: ლ. ქავთარაძე, მ. ჩხაიძე-აბაიშვილი
მშობლელთა წარმომადგენელი: მაია დანელია, ხათუნა ხარშილაძე,   ნონა მარღანია, ნინო

26-30 აპრილი
·         შეიმნა ბლოგი
·         საინფორმაციო ბუკლეტები
·         გაკეთდა პრეზენტაცია.

შენიშვნა:
პროექტის მონიტორინგის ჯგუფში სპეციალურად მოწვეულ იქნა მათემატიკის ის პედაგოგები, რომლებიც მომავალ წელს სავარაუდოდ ასწავლიან VII  კლასებს. დაიგეგმა, რომ ისინი უკვე განხორციელებული პროექტის კრიტიკული ანალიზის და შეფასების შემდეგ თავადაც განახორციელებენ ამ პროექტს.




შენიშვნა:    ეს პროექტი წარდგენილ იქნა მასწავლებელთა მეორე კონფერენციაზე - „საუკეთესო პედაგოგიური პრაქტიკა ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში  - სადაც მიენიჭა გამარჯვებული მოხსენების სტატუსი.

Нема коментара:

Постави коментар